Netwerk van bedrijven die gespecialiseerd zijn in brandbeveiliging
Oplossingen en diensten voor beveiligingssystemen

FAQ

Wanneer is de ingebruikstelling van mijn installatie gepland?

Om de datum van ingebruikstelling van een installatie te plannen, kunt u contact opnemen met de dienst uitvoering op het nummer 04/259.88.76 of per e-mail via execution@vlvsa.be. In de regel raden wij aan om een termijn van 5 tot 7 weken te voorzien.

Hoe krijg ik de bedradingsschema’s van de bestelde producten?

Om de bedradings- en aansluitingsschema’s van onze producten te verkrijgen, kunt u contact opnemen met de dienst uitvoering op het nummer 04/259.88.78 of per e-mail via execution@vlvsa.be. Zij zullen u de gevraagde documenten bezorgen.

Ik heb het bestelde materiaal niet ontvangen, of een deel ervan is niet geleverd. Wie kan ik contacteren?

Als u een fout vaststelt bij de ontvangst van uw materiaal, neem dan contact op met ons logistiek centrum op het nummer 04/259.88.72 of per e-mail via magasin@vlvsa.be, met vermelding van het referentienummer van de leveringsbon en het dossiernummer (beginnend met DV, CA, TV of DI, gevolgd door 4 cijfers).

Ik ben klant en ik wil mijn bestaande installatie uitbreiden of renoveren. Tot wie moet ik mij richten?

Voor elke uitbreiding of renovatie kunt u contact opnemen met het VLV-team op het nummer 04/257.51.26 of per e-mail via devis.ptx@vlvsa.be

Hoe kan ik extra materiaal bestellen voor een lopende bestelling?

Voor extra materiaal kunt u contact opnemen met de dienst verkoopadministratie op het nummer 04/259.88.79 of per e-mail via commande@vlvsa.be

Hoe een bestelling plaatsen voor een nieuwe installatie?

Voor elke bestelling kunt u contact opnemen met de dienst verkoopadministratie op het nummer 04/290.41.35 of per e-mail via commande@vlvsa.be

Ik ben elektricien of installateur, kan ik bestellen?

Ja, u kunt bij VLV bestellen. Gelieve hiervoor contact op te nemen met de dienst verkoopadministratie op het nummer 04/290.41.35 of per e-mail via commande@vlvsa.be

Ik ondervind een technisch probleem bij een nieuwe installatie, wat moet ik doen?

Voor een nieuwe installatie kunt u contact opnemen met de dienst uitvoering, die de corrigerende acties zal plannen. U kunt hen bereiken op het nummer 04/259.88.78 of via e-mail op execution@vlvsa.be

Ik ondervind een technisch probleem met een product onder garantie, wat moet ik doen?

Voor de herstelling of het onderhoud van een product onder garantie kunt u contact opnemen met de volgende diensten:

• Brandinterventie: 04/290.41.38 of via e-mail op savincendie@vlvsa.be
• Diefstal-Toegangscontrole-Camera interventie: 04/285.86.63 of via e-mail op savvol@vlvsa.be

Ik ondervind een technisch probleem met een installatie of een product buiten garantie, wat moet ik doen?

U kunt contact opnemen met de hersteldienst.

• Hersteldienst Brand: 04/290.41.38 of via e-mail op savincendie@vlvsa.be
• Hersteldienst Diefstal-Toegangscontrole-Camera: 04/285.86.63 of via e-mail op savvol@vlvsa.be

Ik wens een onderhoudscontract af te sluiten. Tot wie moet ik mij richten?

Voor elke aanvraag kunt u contact opnemen met de commerciële dienst op het nummer 04/257.51.26 of via e-mail op contrat.maintenance@vlvsa.be.

Hoe kan ik in contact komen met een verkoper om een offerte te krijgen?

U kunt uw aanvraag per e-mail sturen naar devis@vlvsa.be of telefonisch contact opnemen via 04/259.88.79

Onze partners